СӘУЛЕТ ЖӘНЕ ҚАЛА ҚҰРЫЛЫСЫ САЛАСЫНДА ҚЫЗМЕТ АЛУШЫНЫҢ ҚҰҚЫҒЫ ҚОРҒАЛДЫ
ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігі және оның аумақтық департаменттері мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және мемлекеттік бақылауды жүзеге асырады.
Тараз қаласының тұрғыны өзіне тиесілі жер учаскесін екі бөлікке бөліп, жаңа жер учаскелеріне мекенжай беру туралы анықтамасын алу үшін қалалық сәулет және қала құрылысы бөліміне өтініш білдірген.
Алайда бөліммен жер учаскесінің бір бөлігіне жаңа кадастрлі мекенжай анықтамасы берілсе, жер учаскесінің екінші бөлігіне мекенжай анықтамасын беру кезінде ескі кадастрлы нөмірін қайта көрсете отырып, сапасыз мемлекеттік қызмет көрсетілген.
Осы орайда өтініш иесі бөлім тарапынан көрсетілген сапасыз қызметке наразылық білдіріп, ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Жамбыл облысы бойынша департаментіне шағымданған.
Департаментпен шағымды сұрау салу арқылы қарау барысында бөлім мен мемлекеттік қызметті көрсету қағидаларында белгіленген құжаттар тізілімінен бөлек артық мәліметтерді, яғни алынған жаңа кадастр нөмірін дәлелдеп беру үшін қосымша растау мәліметтері сұратылғандығы анықталды.
Қызметті көрсету үшін барлық құжаттар мен мәліметтер электронды үкімет шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алатындығы айқындалған және басқа қосымша құжаттармен мәліметтер сұратуға жол берілмейді.
Осылайша, Департаменттің ықпал ету шараларының нәтижесінде шағым иесіне сапалы мемлекеттік қызмет көрсетіліп, жаңа кадастрлы жылжымайтын мүлік объектісіне мекенжай анықтамасы берілді. Қызмет алушының бұзылған құқығы толықтай қалпына келтірілді.
Бұзушылықтарға жол берген жауапты маман «ескерту» түріндегі тәртіптік жазаға тартылды.
Р. Шарипов,
ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Жамбыл облысы бойынша департаментінің басшысы, Әдеп жөніндегі кеңестің төрағасы.
Защищены права услугополучателя в сфере архитектуры и градостроительства
Агентство РК по делам государственной службы и его территориальные департаменты осуществляют оценку и государственный контроль за качеством оказания государственных услуг.
Так, житель города Тараз, разделив принадлежащий ему земельный участок на две части, обратился в Отдел архитектуры и градостроительства акимата города Тараз за получением справки о присвоении адреса новым земельным участкам.
Однако, отделом выдана новая кадастровая адресная справка лишь на одну часть земельного участка, при выдаче адресной справки на второй земельный участок указан старый кадастровый номер, тем самым государственная услуга оказана некачественно.
В связи с этим, заявитель обратился в Департамент Агентства РК по делам государственной службы по Жамбылской области с жалобой на некачественную услугу, оказанную отделом.
В ходе рассмотрения жалобы путем запроса Департаментом установлено, что отделом дополнительно были запрошены излишние сведения для установления нового кадастрового номера, не предусмотренные в перечне необходимых документов согласно Правил оказания государственной услуги.
Все документы и сведения для оказания услуги поступают из соответствующих государственных информационных систем через шлюз электронного правительства, и при оказании государственной услуги, не допускается истребование от услугополучателей документов и сведений, которые могут быть получены из информационных систем.
Таким образом, в результате мер реагирования Департамента заявителю выдана адресная справка на новый кадастровый объект недвижимости. Нарушенные права услугополучателя полностью восстановлены.
Ответственному специалисту, допустившему нарушения, наложено дисциплинарное взыскание в виде «замечания».
Р.Шарипов,
руководитель Департамента Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы по Жамбылской области, председатель Совета по этике.