Е-Өтініш туралы не білесіз?
36 ViewsЕ-Өтініш туралы не білесіз? Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Тоқаев 2019 жылдың 2 қыркүйегінде Қазақстан халқына «Сындарлы қоғамдық диалог – Қазақстанның тұрақтылығы мен өркендеуінің негізі» Жолдауында…
Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамынан басқа, «Үкіметтің» веб-порталы арқылы да жүзеге асырылады. Тәжірибе көрсеткендей, бұл жаңашылдықты азаматтар мен заңды тұлғалар әртүрлі себептермен сот құжаттарына апостиль қоюға өтініш берген кезде толық пайдаланбайды. Өтініш берудің бұл әдісі ауылдық елді мекендердің тұрғындарына ыңғайлы. Өйткені ол облыс орталығына баруды қажет етпейді. Электрондық үкімет порталы арқылы өтініш беру тәртібі:
– «Сот кабинеті» қызметіне кіріңіз;
– уәкілетті мемлекеттік органға – Қазақстан Республикасының Әділет басқармасына (бұдан әрі – уәкілетті орган) немесе облыстардағы, астанадағы және республикалық маңызы бар қалалардағы аумақтық бөлімшеге (бұдан әрі – аумақтық бөлімшелер) сіздің тұрғылықты жеріңіз бойынша сот құжаты берілгеніне қарамастан, электрондық өтініш нысанын толтырыңыз;
– салық кодексінің 615-бабының 7) тармақшасына сәйкес апостиль қоюға жататын әрбір құжат үшін айлық есептік көрсеткіштен 0,5 % мөлшерінде мемлекеттік баж төленсін. Өтінімге апостиль қоюға ұсынылған құжаттың сканерленген электрондық көшірмесін қоса беру, электрондық портал (ПШЭП) арқылы төлеуді қоспағанда, мемлекеттік баждың төленгенін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі (сканерленген), 2008 жылға дейін аты-жөнінің өзгергенін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі (сканерленген);
– электрондық цифрлық қолтаңбамен (ЭЦҚ) қол қою және жіберу;
– өтініш-өтінішті алдын ала қарау және апостиль қою үшін уәкілетті органға немесе оның бөлімшелеріне жіберіледі;
– өтінішті уәкілетті орган немесе оның бөлімшесі қарағаннан кейін пайдаланушы сот кеңсесінде хабарлама және мемлекеттік қызметті көрсетуге дайын екендігі туралы SMS хабарлама немесе бас тарту себебін көрсете отырып жауап алады;
– өтініш беруші мемлекеттік қызметті көрсетуге дайындығы туралы хабарламаны алғаннан кейін уәкілетті органға немесе оның аумақтық бөлімшесіне апостиль қою үшін сот бұйрығының түпнұсқасымен келуге тиіс. Хабарламада көрсетілген мерзімде құжаттардың түпнұсқасын ұсынбаған жағдайда мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартылады. Мемлекеттік қызметті алу үшін қайтадан өтініш беру қажет. Қызметті көрсету мерзіміне құжаттарды тапсыру күні кірмейді. Заңды күшіне енген сот құжаттарына апостиль қойылады. Апостиль қоюға ұсынылатын құжаттар анық және түсінікті жазылуы, лауазымды тұлғалардың қолдары мен мөрдің ізі анық болуы керек. Сіз тіркейтін әрбір файлдың өлшемі 20 МБ аспауы керек.
Л.Сырымбетова,
Жамбыл облысы бойынша СА департаментінің
ұйымдастыру-талдау бөлімінің бас маманы.
предоставлении государственной услуги «Апостилирование официальных документов, исходящих из судебных органов?
Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги, помимо некоммерческого акционерного общества «Государственная корпорация «Правительство для граждан», также осуществляется и через веб-портал «электронного правительства».
Как показывает практика, данное новшество не используется в полной мере гражданами и юридическими лицами при обращении за апостилированием судебных документов по различным причинам. Этот способ подачи заявления удобен для жителей сельских местностей, поскольку не требует поездки в областной центр.
Порядок подачи заявления через Портал электронного Правительства:
– авторизоваться в сервисе «Судебный кабинет»;
– заполнить электронную форму заявления в адрес уполномоченного государственного органа – Судебную администрацию Республики Казахстан (далее – уполномоченный орган) или территориального подразделения в областях, столице и городах республиканского значения (далее – территориальные подразделения) по месту Вашего жительства независимо от региона, в котором вынесен судебный документ;
– в соответствие с подпунктом 7) статьи 615 Налогового Кодекса оплатить государственную пошлину в размере 0,5% от месячного расчетного показателя за каждый апостилируемый документ. К заявлению прикрепить сканированную электронную копию документа, представленного для апостилирования, электронную копию (сканированную) документа, подтверждающего оплату госпошлины, за исключением оплаты через электронный портал (ПШЭП), электронную копию документа (сканированную), подтверждающую смену Ф.И.О. до 2008 года;
– подписать электронной цифровой подписью (ЭЦП) и отправить;
– заявление отправляется в уполномоченный орган или в его подразделения для предварительного рассмотрения заявки и проставления апостиля. После рассмотрения заявления уполномоченным органом или его подразделением пользователю поступает уведомление в судебный кабинет и SMS-уведомление о готовности оказания государственной услуги либо ответ с указанием причины отказа. После получения уведомления о готовности оказания государственной услуги заявителю необходимо подойти с оригиналом судебного акта в уполномоченный орган или в его территориальное подразделение для проставления апостиля. В случае не предъявления оригиналов документов в срок, указанный в сообщении, в оказании государственной услуги будет отказано. Для получения государственной услуги необходимо будет обратиться повторно. В срок оказания услуги не входит день подачи документов. Апостилированию подлежат судебные документы, вступившие в законную силу. Документы, предоставляемые для апостилирования должны быть написаны ясно и четко, подписи должностных лиц и оттиски печатей должны быть отчетливыми. Размер каждого прикрепляемого Вами файла не должен превышать 20 МВ.
Л.Сырымбетова,
главный специалист организационно-аналитического отдела департамента судебной администрации Республики Казахстан по Жамбылской